ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ |
---|
Εκδήλωση της Bayer CropScience για τα 10 χρόνια FiberMax στην Ελληνική Αγορά |
18 03 2008 | |
Η Bayer CropScience σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 1 Μαρτίου 2008 στο ξενοδοχείο Imperial στη Λάρισα γιόρτασε τα 10 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας των ποικιλιών FiberMax στην Ελληνική Αγορά με την παρουσία συνεργατών της από την Ελλάδα. Στην πρώτη ενότητα
της εκδήλωσης, στελέχη της εταιρίας είχαν την δυνατότητα να αναφερθούν στη θέση
της εταιρίας στην Παγκόσμια Αγορά βαμβακιού. Η Bayer CropScience απέκτησε τη Stoneville για να ενισχύσει την γρήγορη
αναπτυσσόμενη αγορά σπόρων βαμβακιού στην Αμερικάνικη Αγορά. Σε όλη τη ζώνη καλλιέργειας βαμβακιού στην
Αμερική, η εταιρία προσφέρει σήμερα ακόμη μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων που
συνδυάζουν υψηλές παραγωγές και άριστη
ποιότητα ίνας. Tα στελέχη της επιχείρησης έδωσαν έμφαση
στις υψηλές προσδοκίες ποικιλιών βαμβακιού που η Bayer CropScience προγραμματίζει βαθμιαία να εισαγάγει κατά την διάρκεια των ερχόμενων ετών
στην παγκόσμια αγορά. Επίσης αναφέρθηκαν και οι μελλοντικές προκλήσεις και νέες τάσεις που θα αντιμετωπίσουν όλοι οι
συμμετέχοντες στη βιομηχανία βάμβακος επισημαίνοντας για μία ακόμη φορά την
"Πιστοποίηση FiberMax". Στη δεύτερη
ενότητα δόθηκε μία ευκαιρία να παρουσιαστεί ένας απολογισμός για τα δέκα χρόνια
επιτυχούς πορείας και της αυξανόμενης διείσδυσης των ποικιλιών FiberMax στην Ελληνική Αγορά βαμβακιού, των πλεονεκτημάτων των ποικιλιών FiberMax τα οποία και τις κατέστησαν ηγέτη της εγχώριας αγοράς καθώς και μία πρώτη
παρουσίαση των καινούργιων ποικιλιών FiberMax που θα προωθηθούν σταδιακά στην Ελληνική Αγορά αρχής γενομένης από την
φετινή καλλιεργητική χρονιά. Το κλείσιμο της
εκδήλωσης περιλάμβανε την παρουσίαση της έρευνας του τμήματος Μάρκετινγκ και
Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σχετικά με τα προβλήματα και
τις προοπτικές του Ελληνικού κλάδου βάμβακος, περίληψη της οποίας έχει
δημοσιευθεί στον οικονομικό και γεωργικό τύπο. Δράττοντας την ευκαιρία της
έρευνας αυτής η Bayer CropScience απηύθυνε πρόσκληση στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών να παραστεί στην
εκδήλωση παρουσιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας στους συνεργάτες της εταιρίας. Κύριος ομιλητής
ήταν ο κύριος Αυλωνίτης Γεώργιος, Καθηγητής Μάρκετινγκ του Οικονομικού
Πανεπιστημίου Αθηνών και Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ. Ο κύριος
Αυλωνίτης σε συνεργασία με την υποψήφια Διδάκτορα κυρία Πήχα Λαμπρινή που ήταν
και οι επιστημονικοί υπεύθυνοι της διενέργειας και διεκπεραίωσης της έρευνας,
παρουσίασε τα συμπεράσματα της έρευνας όπως αυτά αναδείχθηκαν μέσα από τις
προσωπικές συνεντεύξεις παραγόντων της εμπορίας βαμβακιού. Η έρευνα αποτύπωσε
τις σκέψεις, προβληματισμούς και απόψεις των εκκοκκιστικών επιχειρήσεων, των
εμπόρων βαμβακιού και της εγχώριας νηματουργίας, σχετικά με τα προβλήματα και
τις συνέπειές τους στην εμπορία του βαμβακιού, καθώς και το πώς προδιαγράφεται
το μέλλον τους. Έτσι η εκδήλωση αυτή πέρα από τον επετειακό της χαρακτήρα όσον
αφορά την 10ετή παρουσία των ποικιλιών FiberMax στην Ελληνική αγορά βαμβακιού έδωσε την ευκαιρία στους συνεργάτες της Bayer CropScience, αφενός μεν να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα μιας σημαντικής έρευνας,
αφετέρου δε να αναφέρουν και αυτοί τις απόψεις και τους προβληματισμούς τους
σχετικά με την εμπορία του βαμβακιού. Η Bayer CropScience, θυγατρική της Bayer AG, αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη στο χώρο
Προϊόντων Φυτοπροστασίας, Προϊόντων Υγειονομικής Σημασίας, καθώς και στο χώρο
Σπόρων και Βιοτεχνολογίας Φυτών. Η εταιρία διαθέτει μία εξαιρετική και ευρεία
γκάμα προϊόντων, καθώς και ποικιλία υπηρεσιών. Το ανθρώπινο δυναμικό της Bayer CropScience αγγίζει παγκόσμια τους 19.000 εργαζόμενους, ενώ εκπροσωπείται σε
περισσότερες από 120 χώρες, διασφαλίζοντας έτσι την αμεσότητα στους εμπόρους
και στους καταναλωτές. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το site:
http://www.bayercropscience.com |